Ali opremljate pisarno in ne veste kje in kako bi začeli? Najbolje je na začetku. V kolikor je to domača pisarna je vsekakor lažje, saj jo lahko opremite kakorkoli si želite in se vam tako ni potrebno prilagajati glede prostora in celotne postavitve. Če je to pisarna v službi jo opremimo čisto osnovno in jo morda popestrimo le s kakšno sliko. Če pa je to domača pisarna pa imamo popolnoma proste roke in lahko dodamo še številne dodatke za popestritev pisarne. Vsekakor pa je dobro, če tudi je pisarna domača poskrbeti za urejenost in ločiti zasebne stvari od poslovnih.
Pri ureditvi pisarne je predvsem pomembno, da je le ta dovolj osvetljena in če je le možno, da ima kar se le da večja okna za dobro osvetlite. V primeru, da nimamo pravšnje naravne osvetlitve si je potrebno zagotoviti dobro osvetljavo in po potrebi tudi posebno osvetljavo za mizo. V kolikor se nam pogosto delo zavleče v noč je vsekakor dobro, da imamo na mizi pritrjeno manjšo setilko, ki nam dodatno osvetli delovni prostor. Za osvetlitev prostora pa je pomembna tudi pravilna izbira stenske barve, kajti pozorni moramo biti da izbiramo svetle in tople barve, saj lahko barve zelo vplivajo na našo zbranost in koncentracijo pri delu.
Da imamo lahko urejeno pisarno so nujne tudi omare za shranjevanje pomembne dokumentacije in seveda redna kontrola le teh. V kolikor imamo stare papirje, kateri so že zastareli in jih ne potrebujemo več jih je bolje zavreči in narediti prostor za nove. Pomembno je tudi da imamo mizo dovolj veliko za opravljanje različnih projektov in da imamo lahko na njej brez težav računalnik ter vse dokumente s katerimi delamo. Pogosto se zgodi, da kupimo premajhno mizo in posledično ne moremo imeti na njej računalika, ko izpolnjujemo določene papirje. V kolikor opremljamo domačo pisarno lahko izdelamo omare po naročilu in tako izkoristimo popolnoma celoten prostor ne glede na velikost kotov ali pa poševnih stropov.
Če je celoten prostor kjer želimo imeti pisarno dovolj velik imamo v njej lahko tudi kakšno knjižno polico, kjer imamo shranjene vse knjige, katere so naše in prav tako tudi tiste, ki jih prinesemo iz knjižnice. V pisarni pa je vsekakor zaželjen tudi kakšen dodatni stol v kolikor imamo sestanek ali pa kakšno stranko, da se lahko usede in se v miru pogovorimo. Vsekakor pa je pomembno, da v pisarni ne shranjujemo stvari katere nikakor ne sodijo v pisarno. Če je to domača pisarna je primerno, da neposlovnih stvari ne shranjujemo v njej, saj se nam tako le nabira naprimerna krama, ki nam otežuje delo.