Remarketing je taktika marketerjev, ki skušajo s tem dobiti stranke nazaj nas spletno stran, ki so jo zapustili. To naredijo tako, da se oglasi za njihovo spletno stran prikažejo človeku, ki je to spletno stran zapustil na drugih straneh kot oglasi. Če hočete res vedeti, kaj je to remarketing in zakaj ga izvajati za vaše podjetje oziroma spletno stran, potem sledite tej povezavi in preberite kakovosten ter poučen članek, ki vam bo vrnil nazaj stranke, ki bodo verjetno tudi kupile izdelek. Kako se to naredi? Remarketing ni tako zelo preprost, ko zgleda na prvi pogled. Predvsem morate vedeti, na kateri straneh naj se prikazuje vaš oglas ter ga znati narediti privlačnega za kupca.
Kakovosten remarketing je namenjen temu, da kupca spomnite, da je videl vaš izdelek večkrat in se enkrat tudi vrne nazaj na spletno stran ter morebiti kupi, kar je gledal. Če boste prepričljivi z vsebino in slikovnim materialom, da vam bo zaupal, potem boste to tudi dosegli. Ni pa to lahko, ker je treba imeti kar nekaj izkušenj glede psihologije nakupovanja in človeka.
Če ste res vešči, potem vam bo remarketing prinesle dosti dodatnega zaslužka, ki bi ga sicer izgubili. Cena na klik na oglas pa ni tako velika, pravzaprav je bistveno manjša, kot boste imeli iztržek. Seveda pod podgobjem, da vam to delajo profesionalci, ki bodo tudi prepričali stranko v nakup torej v konverzijo.
Remarketing je uspešen zato, ker večina ljudi gre pogledat en izdelek ali storitev vsaj pet krat, dokler se ne odloči za najboljšega ponudnika. Po navadi cena tukaj ne igra vloge ampak zaupanje v storitev ter kakovost. Kot vidite, se to res splača. Se pa pslomnite kolikokrat ste vi dobili oglase na računalniku ali mobilnem telefonu po tem, ko ste kaj kupili ali šli samo pogledat. No o tem govorimo, ker je ta metoda zaenkrat res učinkovita.